Հարավային Կովկասում երկու միտում է բախվել՝ մայիսի 21-ին Երևանում հայտարարել է ՌԴ արտգործնախարար Սերգեյ Լավրովը։ «Մի միտումը տարածաշրջանի երկրների ընտրությունն է, ինչպես նաև նրանց հարևանների շահերը հարգելը։ Մյուս միտումն այն է, որ Արևմուտքը փորձում է տարածաշրջանում տարածել իր ազդեցությունը և թույլ չտալ տարածաշրջանի երկրների՝ Հայաստանի, Ադրբեջանի և Վրաստանի համախմբումը իրենց խոշոր հարևանների՝ ՌԴ-ի, Իրանի և Թուրքիայի հետ։ Արևմուտքն առաջ է քաշում «Կա՛մ մեզ հետ, կա՛մ մեր դեմ» սկզբունքը»,- նշել է նա               
 

Օլիմպիադայից որքա՞ն գումար են «շահելու»

Օլիմպիադայից որքա՞ն գումար են «շահելու»
08.02.2014 | 17:09

Օլիմպիադայի պատմության մեջ Սոչիի խաղերն առաջինն էին, որ ունեցան երեք խորհրդանիշներ`արջ, ընձառյուծ և նապաստակ: Դրանք օգտագործելու իրավունք ստացած ընկերությունները կարող էին սիմվոլները ներկայացնել իրենց արտադրանքի վրա:

Խորհրդանիշներն օգտագործելու լիցենզիայի մրցույթին մասնակցած ընկերություններից մեկի աշխատակցի դիտարկմամբ, խաղալիքների կատեգորիայում բոլորը ցանկանում էին արտադրել խորհրդանիշների «փափուկ խաղալիքներ», քանի որ դրանք ամենալավն են վաճառվում: Այն սպառվում է հինգ անգամ ավելի շատ, քան մյուս բոլոր խաղալիքները միասին: Այս արտադրանքի վաճառքն իրականացնելու համար երկու ընկերություն են շահել`«Некст-тайм» և «Сохацкий О. В»: Հաղթողներն իսկական փորձություններով են անցել: Չորս ամսից քիչ ժամանակում «Некст-тайм»-ի դիզայները երեսուն անգամ գնացել է Չինաստանի համապատասխան գործարան, որպեսզի նախշերը փոխի: Վերադարձից հետո անմիջապես ուղևորվել է Օլիմպիադայի կազմկոմիտե, որպեսզի ցույց տա փափուկ խաղալիքի հերթական օրինակը: Արդյունքում, ընձառյուծն իր կաշվի սպիտակ գույնը փոխել է: Շատ քաշքշուկ է առաջացրել նաև նապաստակը, որովհետև կարծում էին, որ այն շատ «չարաճճի» է և պետք է ավելի «լուրջ» դարձնել:
Լիցենզավորված ընկերություններն իրենց «օլիմպիական» շահույթի մեկ հինգերորդը պետք է տան կազմկոմիտեին, որպես հոնորար: Թե որքան է այն կազմում` չի գաղտնազերծվում, բայց օլիմպիական փափուկ խաղալիքները վաճառվում են 20-30% ավելի թանկ, քան նույն տիպի այլ խաղալիքներ:
Եթե խաղերի ավարտից հետո արտադրանքի 10-15% չի վաճառվում, լիցենզիոն վճար և ապահովագրություն է սահմանվում:
Ի դեպ, 2011-ի օգոստոսից «Гранд Тойз»-ը շահել է լիցենզիան և վաճառել 2 մլն օլիմպիադայի խորհրդանիշներով փափուկ խաղալիքներ, որը ընդհանուր վաճառքի միայն 10% է կազմում: Գները տատանվում են 500 մինչև 3000 ռուբլու միջև: «Некст-тайм»-ի վաճառքը 2012-ին աճել է կրկնակի` շուրջ 1,3 մլրդ ռուբլի:
Օլիմպիադայի կազմկոմիտեի բյուջեն 2 մլրդ դոլար է, որի 80%-ը ծախսվում է ապրանքներ արտադրող և ծառայություններ մատուցող հովանավորների հետ պայմանագրեր կնքելու և լիցենզիոն համաձայնագրերի վրա: «Սոչի 2014»-ի կազմկոմիտեն ապրանքների վաճառքի հնարավոր թիվ է համարում 500 մլն դոլարը և, որպես հոնորար, կազմակերպիչները նախատեսում են ունենալ 100 մլն դոլար:


Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1538

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ